Lyngby Boldklub skifter billetudbyder til Eventii

Lyngby Boldklub skifter for dags dato til Eventii, der dermed er ny billetudbyder for Lyngby Boldklub. Salget til søndagens hjemmekamp er allerede startet.

Billetsalget til årets første hjemmekamp er startet, men ikke alt er som det plejer at være.

For selvom den sædvanlige gode stemning på Lyngby Stadion er klar til at blive sluppet løs på søndag, så skal billetten nu fremover købes via vores nye billetudbyder, Eventii.

Billetter til kampe på Lyngby Stadion skal derfor fremover købes via lbk.eventii.dk. Det eneste du skal gøre er, at oprette en bruger på siden.

Der er allerede sendt informationsmails ud til både sæsonkortholdere, De Små Vikinger, medlemmer af Lyngby Boldklub og folk med billetabonnementer. Her fremgår det, hvordan man fremover skal forholde sig, hvis man skal trække billetter til Lyngby Boldklubs hjemmekampe.

Som sæsonkortholder er det vigtigt at du opretter en ligalogin bruger for at du kan bruge dit sæsonkort digitalt.

Følg nedenstående guide:

1. Gå til lbk.eventii.dk
2. Tryk på ”Login”.
3. Tryk på ”Opret Ligalogin”.
4. Udfyld felterne i formularen.
5. Det er vigtigt at du bruger den mail som dit sæsonkort er koblet op til i det gamle billetsystem.
6. Du er nu oprettet og kan tilgå dine eksisterende sæsonkort under ”Min Profil” og ”Mine Kort”

Det er vigtigt at du bruger den samme mail som i det gamle billetsystem, ellers vil det nye billetsystem ikke kunne koble dine sæsonkort til din bruger.

Download dine sæsonkort til din Apple Wallet eller Google Wallet, så har du dem fast tilknyttet på din telefon.
Hvis du har et fysisk sæsonkort, så kan du stadig medbringe dette.

Vi gør opmærksom på, at den nuværende Lyngby BK app ikke længere er tilgængelig og dine sæsonkort ikke vil kunne findes i appen.
Der vil snarest komme en ny app, hvor sæsonkort også kan findes.

Har du yderligere spørgsmål kan du sende en mail til kundeservice@lyngby-boldklub.dk

Har du et BASIS medlemskab af De Små Viking, billetabonnement eller er medlem af moderklubben, så skal du fremover trække en billet til hver kamp. Se nedenstående guides til hvordan du trækker en billet.

Stolthed over samarbejdet

Hos Eventii er der ligesom hos Lyngby Boldklub stor glæde og stolthed over det samarbejde, der blandt andet sikre et nyt scanningssystem i indgangen, som kun ét andet stadion i Danmark har.

– Vi er glade og stolte over at kunne byde Lyngby Boldklub velkommen som ny samarbejdspartner. Lyngby Boldklub har igennem de seneste år oplevet en massiv stigning i antallet af tilskuere, og vi ser frem til at forsætte rejsen sammen med klubbens fantastiske fans og partnere, siger direktør hos Eventii, Casper Skov, inden at han fortsætter.

– Grundet den store efterspørgsel på pladserne indføres der nu nye muligheder for alle sæsonkortholdere. Hvis man fremover ikke har mulighed for at komme til en kamp, kan ens sæsonkort nemt deles eller sendes som en billet til den pågældende kamp. Det er nu også blevet muligt at frigive sin plads, så man kan hjælpe en anden Kongeblå fan på stadion.

– Alle abonnementer leveres fremover som 100 % digitale og for at give den største fleksibilitet, er det muligt at vælge mellem månedsbetaling eller en årlig betaling. Lyngby Stadion kan som det blot andet stadion i Danmark, nu byde sine fans velkommen ved brug af NFC i indgangene. Fremover vil det være lige så nemt at blive scannet ind, som det er at købe den berømte Lyngby-Pølse. Vi glæder os til samarbejdet og ser frem mod et spændende forår, slutter Caser Skov.

#SammenForLyngby

5. Vælg sektion
  6. Vælg antal billetter (DU FÅR 1 GRATIS BILLET PER DE SMÅ VIKING MEDLEM)
  9. Gennemfør købet (Hvis du vælger 1 billet, så vil prisen være 0 kr)