Lyngby Boldklub skriver 1-årig kontraktforlængelse med Rezan Corlu

Rezan Corlu er blevet udstyret med en 1-årig kontraktforlængelse, hvorfor hans nye aftale nu udløber i sommeren 2025.

Glæden over at være tilbage på banen var stor i starten af januar, da Lyngby Boldklub med Rezan Corlu på banen spillede årets første træningskamp.

Glæden varede dog kort for Rezan Corlu, der tidligt i kampen blev skadet og siden fik den nedslående melding om, at han var ude for resten af sæsonen med en meniskskade.

Lyngby Boldklub og Rezan Corlu har et specielt forhold, hvorfor klubben har valgt at bakke op om Rezan og give ham ro til hans genoptræning samt comeback fra skaden ved at forlænge hans kontrakt, der ellers stod til udløb denne sommer

– Vi stod egentlig ved en skillevej med Rezan, men en dum og uheldig skade skal ikke være vores fælles punktum. Vi har valgt at forlænge et år i en svær tid, så han kan have fokus på sin genoptræning samt comeback til sommer. Vi støtter Rezan hele vejen igennem det her forløb, og vi vil gøre alt for, at han står klar til at spille sin chance i kongeblåt til sommer, siger fodboldchef Nicas Kjeldsen.

Opsat på at give tilbage

Rezan Corlu har grundet skaden derfor ikke haft den nemmeste start på 2024, men han besluttede sig hurtigt for at se fremad og glæder sig nu over, at der er ro på den kommende tid.

– Lige efter skaden skete var jeg naturligvis rigtig ked af det, men humøret er fint nu. Jeg har det lidt sådan, at ting sker af en grund. Man kan reagere på to måder. Enten sætter man sig og bliver sur og ked af det, ellers finder man smilet frem og ser fremad. Jeg har valgt det sidste, og jeg er fuldt ud fokuseret på at være klar til sommer, siger Rezan Corlu, som glæder sig over forlængelsen og den flotte gestus fra Lyngby Boldklub.

– Jeg er utrolig glad for den kærlighed som klubben viser til mig ved at give mig den her kontrakt i en ellers svær tid. Kontrakten giver mig ro, og jeg glæder mig virkelig meget til at jeg kan få lov til at vise mig frem for Magne og resten af trænerteamet.

– Lyngby og jeg har et specielt forhold. De oplevelser jeg har fået i klubben, er helt specielle, og jeg har fået et særligt forhold til klubben og fansene. Jeg er meget taknemmelig for, at de viser mig den her tillid, og jeg er meget opsat på at give noget igen den anden vej. Jeg glæder mig utrolig meget til at være klar igen, slutter Rezan.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske