Bjelland: Det har været 10 gode dage

Andreas Bjelland glæder sig over en vellykket træningslejr, og ser nu frem til at se en masse kongeblå fans næste søndag i farum til forårspremieren.

En lang træningslejr er så småt kommet til sin vejs ende efter, at De Kongeblå i dag spillede sidste træningskamp mod ukrainske FC Olexandriya.

Træningslejren har ifølge forsvarsspilleren været vellykket, og han glæder sig over, at holdet nu føler sig helt klar til forårspremieren samt at de nye spillere er blevet godt integreret i truppen.

Andreas Bjelland præsenteres af Ellemand & Lilløen.

FLERE NYHEDER

Køb dit sæsonkort inden 1/7 og behold den nuværende pris året ud

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES