Tilmelding til Lyngby Camps i påsken er åbent

Der er nu åbne for tilmelding til årets første skills- og keepercamp, der løber af stablen i påsken d. 28.-29. marts. Køb din plads her.

Vinteren nærmer sig sin afslutning, og selvom bolden aldrig ligger helt stille i Lyngby Boldklub, så er vi nok mange, der glæder os til lidt mere sol, varme og ikke mindst fodbold på Lundtoftevejs anlæg.

Vi glæder os derfor utroligt meget til d. 28.-29. marts, hvor årets første Skills- og Keeper camps afholdes i Lyngby Boldklub.

Skills Camp er for årgangene 2012-2017, imens Keeper Camp er for 2009-2014-årgangene.

Træningen vil foregå på Lyngby Boldklubs anlæg, et stenkast fra Lyngby Stadion.

Du køber din plads på vores camps her.

Som deltager i Skills Camp får du:

• Professionel træning
  • Seks træningspas fordelt på to dage.
  • Frokost inkl. drikke

Pris: 999,- kr.

Som deltager på Keeper Camp får du:

• Professionel træning
  • Fire træningspas fordelt på to dage, med GK-trænere og spillere fra Lyngby Boldklubs Akademi.
  • Frokost inkl. drikke
  • Tøjpakke (LBK trænings t-shirt) – Bliver afleveret på første dag af campen
  • 1x Kampbillet til Lyngby Stadion

Pris: 1200,- kr.

Masser af camps i 2024

Campen i påsken er blot en ud af mange kongeblå camps, som man kan glæde sig til i 2024.

Der planlægges netop nu nemlig både camps i uge 32, uge 42 og mellem jul og nytår. I uge 32 og 42 vil der både være Skills Camp og Keeper Camp, imens der mellem jul og nytår kun vil være Skills Camp.

Ovennævnte camps vil blive sat til sat hurtigst muligt, så man allerede nu kan sikre sin plads på sommerens, efterårsferiens eller vinterens camps.

Vi glæder os til et år fyldt med fantastiske camp-træninger og masser af nye kongeblå venskaber.

#SammenForLyngby