Fantastisk fanarrangement hos Fog

175 glade kongeblå fans var mødt op til gårsdagens fanarrangement i Fogs nye multifunktionshus. Det blev en aften med masser af smil og nye bekendtskaber fra den kongeblå trup.

Det dufter så småt af 3F Superliga-fodbold igen, og glæden over, at det igen snart er tid til at komme på Lyngby Stadion var da heller ikke til at tage fejl af, da intet mindre end 175 glade kongeblå fans var mødt op til fanarrangementet hos Fog.

Årets arrangement bød på masser af interviews med både velkendte og nye ansigter i Lyngby Boldklub, og der var rig lejlighed til både at få hilst på det nye trænerteam, nogle af de nye spændende unge talenter og ikke mindst de nyeste drenge på holdet, Enock Otoo, Lucas Lissens og Gustav Fraulo.

Direktør Andreas Byder fortalte ligeledes åbent om Lyngby Boldklubs udvikling, og der var også plads til spørgsmål fra nysgerrige fans.

I pausen af arrangementet var Pølse-John klar med sine legendariske Lyngby-kæppe, hvorfor ingen gik sultne hjem.

Tak til de mange fans, der valgte at bruge deres onsdag aften i kongeblåt selskab. Vi glæder os til snart at åbne forårssæsonen og se jer alle igen på tribunerne.

Se masser af billeder fra gårsdagens arrangement her.