Truppen til kampen mod IFK Norrköping

Om få timer fløjtes der op til årets tredje træningskamp, når IFK Norrköping gæster Lundtofte Boldklub, og Magne Hoseth samt stab har udtaget truppen.

Efter to gode træningskampe og sejre mod henholdsvis Næstved og Hillerød, kommer Allsvenskan-mandskabet IFK Norrköping i dag på besøg til årets tredje træningskamp.

IFK Norrköping blev i sidste sæson nummer ni i den bedste svenske række, hvorfor det er yderst kvalificeret modstand, der i dag venter Magne Hoseths tropper.

Kolbeinn Finnsson og Andri Gudjohnsen er begge tilbage i truppen, ligesom også Tochi Chukwuani er tilbage efter sidste weekends pause. Ude sidder til gengæld Rezan Corlu, som blev skadet i årets første træningskamp, Marc Muniesa, Sævar Magnusson, Johan Meyer samt Mads Kikkenborg. Prøvespiller Lukas Klünter er rejst tilbage til Tyskland for denne gang.

Med i truppen er til gengæld et nyt bekendtskab i form af Enock Otoo, som har trænet med siden tirsdag.

Truppen til dagens træningskamp

32. Jannich Storch