Hoseth: En fantastisk indsats

Det var en yderst tilfreds cheftræner, der efter dagens sejr over IFK Norrköping reflekterede over indsatsen fra sit mandskab.

Magne Hoseth er kommet flyvende fra start i Lyngby Boldklub.

For tredje kamp i streg, og for anden gang med Hoseth i front, tog De Kongeblå nemlig i dag en sikker sejr, og denne gang var det svenske IFK Norrköping, der blev sendt fra banen med et nederlag.

Efter kampen var cheftræneren da også rigtig godt tilfreds med sit mandskab.

– Vi spillede en rigtig godt kamp, og især første halvleg, synes jeg var fantastisk. Offensivt var jeg meget tilfreds, og jeg glæder mig især over den aggressivitet, som vi viste. Vi kæmpede lidt i defensiven i starten af anden halvleg, hvor de også får scoret, men derfra synes jeg, at vi er i fuld kontrol. Stor ros til hele holdet for præstationen i dag, siger Magne Hoseth.

Kampen var den sidste træningskamp på dansk grund for Magne Hoseths mandskab i denne omgang, og lige om hjørnet venter en træningslejr i Tyrkiet. Det er en tur som cheftræneren ser frem til.

– Det bliver godt for alle at komme ned og få lidt varme på kroppen, og det bliver rigtig godt at komme ned på nogle gode baner. Vi glæder os alle til turen, slutter Hoseth.

Næste træningskamp for Lyngby Boldklub er på træningslejren, hvor ukrainske Veres Rivne venter.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske