Hoseth: Glæder mig til at se drengene i kamp

Magne Hoseth har i morgen første kamp i front for De Kongeblå, og han glæder sig til at se sit mandskab i kamp.

Søndag eftermiddag spiller Lyngby Boldklub opstartens anden træningskamp, når Hillerød gæster Lundtofte.

Kampen bliver Magne Hoseths første som kongeblå cheftræner, og han ser frem til for første gang at stå i spidsen for holdet.

– Det har været en lidt bøvlet uge ift. træning på grund af vejret, men ikke desto mindre synes jeg, at vi har haft en god og effektiv uge, hvor man hele tiden kan se, at der bliver lagt på. Jeg er rigtig glad for den intensitet, der bliver bragt på træningsbanen, og jeg er spændt på at se det videreført til kamp, siger cheftræneren, som forventer at give spilletid til masser af spillere.

– Vi er stadig i den fase af opstarten, hvor det fysiske er meget i fokus, og det handler stadig om, at vi skal have så mange som muligt i gang på en god måde. Alle byder sig fantastisk til i træning, så jeg glæder mig til at se alle i aktion og ikke mindst til at stå på sidelinjen for første gang, slutter Magne Hoseth.

Der er kampstart kl. 13:00, og kampen spilles i Lundtofte Boldklub.

Magne Hoseth præsenteres af Ensure.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske