Lyngby Boldklub og Jetco indgår samarbejde omkring Akademiet

Jetco er fremover partner på månedens Akademi-spiller, der hver måned kåres på Lyngby Boldklubs sociale platforme.

Nogle gange ligger et partnerskab bare mere lige til højrebenet end andre gange.

I tilfældet med Lyngby Boldklub og Jetco passer partnerskabet som en følt højre inderside fra en kongeblå, hvorfor vi er utroligt glade for at kunne præsentere vores nye partner på ’månedens Akademi-spiller’.

Det format præsenteres nemlig fremover af Jetco, og det er så langt fra tilfældigt, at det lige er omkring Akademiet, at Jetco har haft et ønske om at bakke ekstra op.

– Lyngby Boldklub og Jetco laver vidt forskellige ting, men vi har mange af de samme værdier. Vi er først og fremmest begge meget ambitiøse, men det er også utroligt vigtigt for os begge at dyrke talentet og skabe de bedst mulige forudsætninger for unge. Hvor Lyngby Boldklub naturligvis udvikler dygtige fodboldspillere og trænere, så udvikler vi projektledere og byggeledere, så på den måde er vores ønske om talentudvikling tæt op ad hinanden.

– Talentudvikling og trivsel er noget, der går på tværs af brancher, og jeg er helt sikker på, at vi kan lære noget af hinandens måde at drive forretning på. Vi er rigtig glade for at være i Lyngby Boldklub, og vi glæder os allerede til at kåre månedens spiller på det kongeblå Akademi, siger projektchef og ejer i Jetco, Jesper Østergård.

Månedens Akademi-spiller kåres i slutningen af hver måned og bliver offentliggjort på lyngby-boldklub.dk samt klubbens sociale platforme.

Vil du læse mere om Jetco, kan du finde deres hjemmeside her.

#FremtidenErKongeblå