Beckmann: Alle skal have bold i benene

Lyngby Boldklub spiller i morgen første træningskamp, når turen går til Næstved, og her skal flest muligt have bold i benene ifølge assistenttræner Mikkel Beckmann.

De Kongeblå spiller i morgen 2024 første kamp, når der er dømt træningskamp mod NordicBet Liga-mandskabet Næstved i Maglemølle Storhallen på Sydsjælland.

Lyngby Boldklub kommer til kampen efter en god træningsuge, hvor det fysiske har været i højsædet. Det fysiske er i morgendagens træningskamp igen i højsædet, hvorfor assistenttræner Mikkel Beckmann vil have mange spillere i aktion.

– Vi spiller altid for at vinde uanset, hvad det er for en kamp, vi stiller op til, men der er heller ingen tvivl om, at det vigtigste i morgen er, at vi får noget bold i benene og bliver indstillet på kamp igen. Vi skal have masser af spillere i aktion, så alle kommer bedst muligt i gang, siger Mikkel Beckmann, som har set positive takter i årets første træninger.

– Drengene har set skarpe ud her i den første træningsuge. Det er tydeligt at se, at folk har passet deres træningsprogrammer i ferien, og at de samtidig også har glædet sig til at være tilbage på træningsbanen. Jeg glæder mig til at se rigtig mange i aktion i morgen.

Magne Hoseth starter først på mandag, hvorfor det vil være Mads Kristensen og Mikkel Beckmann, som står med ansvaret i Næstved.

Der er kampstart kl. 13:00 i Maglemølle Storhallen (overdækket kunstgræsbane) i Næstved. Vi håber at se kongeblå fans i hallen til årets første kamp.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske