Tak for et brag af et nytårstaffel

Onsdag aften var alle partnere i Lyngby Boldklub inviteret til det traditionsrige nytårstaffel, der blev afholdt hos Classic Car House.

Igen i år var alle partnere i Lyngby Boldklub inviteret til nytårstaffel, der i år blev afholdt i det nye bilmuseum i de historiske omgivelser hos Classic Car House.

Det blev endnu en hyggelig aften i det bedste kongeblå selskab, hvor direktør Andreas Byder holdte sin nytårstale, hvor der blev givet masser af indsigt i, hvordan det går i Lyngby Boldklub.

Derudover var der sørget for underholdning i form af stand up komiker, Phillip Devantier, som kom og holdt et foredrag med en humoristisk vinkel om at have livets beslutninger i egne hænder.

Det blev til en lille håndfuld hyggelige timer i de flotte omgivelser, hvor der både blev hygget og netværket på tværs af netværket.

Se billeder fra gårsdagens arrangement her.