Rømer: Fedt at være i gang igen

Lyngby Boldklub-truppen var i dag tilbage på træningsbanen, og der var ifølge anfører Marcel Rømer stor gensynsglæde blandt både spillere og stab.

I bidende kulde var den kongeblå trup i dag tilbage på træningsbanen, men selvom termometeret viste minusgrader, var der store varme og gensynsglæde på træningsbanen i Lundtofte.

Anfører Marcel Rømer lægger da heller ikke skjul på, at det efter en velfortjent vinterpause er dejligt at skulle i gang igen.

– Det er fedt at være tilbage i klubben, og vi glæder os til igen at skulle i gang. Det er altid dejligt at gå på juleferie efter et langt efterår, men det er lige så dejligt at være tilbage sammen med drengene. Vi glæder os til komme i gang igen, og jeg er sikker på, at vi står overfor en god opstart, siger anføreren, som sammen med resten af truppen kan se frem mod et par hårde uger på træningsbanen.

– Vinteropstarten er selvfølgelig altid hård, men den er også nødvendig. Vi skal stå knivskarpt, når vi går på banen i Farum d. 18. februar, og så er det nødvendigt at yde den ekstra indsats og presse sig selv til det yderste de næste 40 dage. Vi glæder os helt vildt til opstarten og resten af sæsonen, siger anføreren.

Opstarten er altid speciel, men denne vinter er den ekstra speciel, da Lyngby Boldklub pt. står uden cheftræner.

Ifølge anføreren ser man nu frem til et nyt ansigt i cheftrænerstolen, men samtidig er det heller ikke noget, der fylder voldsomt meget for spillerne i de første uger af opstarten.

– De første uger af en opstart er typisk meget fysiske, og der er det allermest væsentlige at komme tilbage i sin bedst mulige form. Vi er selvfølgelig spændte på fremtiden, og hvem der bliver cheftræner, men jeg fornemmer en trup, der er meget fokuserede på den opgave, der er foran os, slutter Rømer.

Marcel Rømer præsenteres af Rudolf Freelance & Consulting.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske