Freyr: Fra bunden af mit hjerte – tak!

Freyr Alexandersson har i dag taget afsked med Lyngby Boldklub, som han takker for 2,5 fantastiske år.

Den nu tidligere cheftræner i Lyngby Boldklub, Freyr Alexandersson, har taget afsked med De Kongeblå, som han takker for en fantastisk tid.

Islændingen lægger ikke skjul på, at Lyngby Boldklub er kommet til at betyde utrolig meget for ham.

– Jeg har oplevet masser af fantastiske tider i Lyngby Boldklub, og jeg føler mig meget heldig over at have været en del af den her fodboldklub, der betyder utrolig meget for mig og min familie. Nu er det desværre tid til at sige farvel – desværre fordi det er så svært at sige farvel til klubben, og alt det, som vi er sammen.

– Jeg vil rigtig gerne bruge lejligheden til at sige tak til alle omkring klubben – fans, sponsorer og medarbejdere. Alle i Lyngby-familien betyder utrolig meget for mig, og de oplevelser, som vi har haft sammen, kommer jeg aldrig til at glemme.

– Jeg er sikker på, at det fundament, som vi har bygget sammen i Lyngby Boldklub er så stærkt, at klubben kommer til at gøre det fremragende fremover. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Der er så mange dygtige og gode mennesker i Lyngby Boldklub med visionerne i orden, at de sammen med den fantastiske fanbase altid vil holde den kongeblå fane højt. Både fans, sponsorer og alle øvrige omkring klubben har været utrolige til at bakke op i gode såvel som mindre gode tider, og det vil jeg gerne opfordre alle til at fortsætte med.

– Fra bunden af mit hjerte vil jeg gerne sige 1000 tak for jeres støtte. Forza Lyngby Boldklub og på gensyn, slutter Freyr Alexandersson.

Lyngby Boldklub takker Freyr Alexandersson for en fantastisk tid, der aldrig vil blive glemt i den kongeblå historie.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske