Freyr Alexandersson på vej til udenlandsk klub

Lyngby Boldklub kan bekræfte, at klubben er i forhandlinger med en udenlandsk klub om et salg af klubbens cheftræner Freyr Alexandersson. Også Jonathan Hartmann stopper i Lyngby Boldklub, såfremt parterne bliver enige om de personlige vilkår.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen udtaler:

– Vi kan bekræfte at både Jonathan og Freyr er på vej væk, men at der fortsat mangler de sidste formaliteter før det er på plads. Vi forventer at det sker inden for de næste 24 timer.

– I dag er vi selvfølgelig vemodige og ærgerlige, men vi er også bevidste om, at Freyr har været med til at skabe et utroligt stærkt fundament og en kultur, som er forankret i klubben. Så der er virkelig noget at bygge videre på for en ny cheftræner, og det ser vi nu frem til at få på plads.

– Vi er allerede i dialog med flere potentielle kandidater, Vi skal nok finde den helt rigtige til jobbet, der kan bygge videre på vores stærke fundament og skrive et nyt kapitel i Lyngbys historie, udtaler Nicas Kjeldsen.

#SammenForLyngby