De Kongeblå Hjerter fik unikt indblik i kampforberedelsen

Forud for kampen mod FC Fredericia var De Kongeblå Hjerter inviteret til et taktisk ‘nørde-arrangement’, hvor de fik muligheden for at gå i dybden med måden Lyngby Boldklub spiller fodbold på og forbereder sig til kampe.

I Lyngby Boldklub er der muligheden for at opgradere sit sæsonkort til et premium-sæsonkort og dermed blive medlem af De Kongeblå Hjerter.

Er man med af De Kongeblå Hjerter bliver man blandt andet inviteret til særlige arrangement i Lyngby Boldklub-regi, og det var præcis tilfældet i sidste weekend, hvor der forud for hjemmekampen mod FC Fredericia var dømt taktisk ‘nørde-arrangement’.

Til arrangementet holdt Jonathan Hartmann oplæg om forberedelse op til en kamp, og også Freyr Alexandersson kiggede forbi arrangementet, hvor han åbnede for alle spørgsmål og samtidig takkede fansene for den fantastiske opbakning i 2023.

Vil du være medlem af De Kongeblå Hjerter, kan du blive det her.

Er du allerede sæsonkortholder, skal du blot skrive til kundeservice@lyngby-boldklub.dk, at du ønsker at opgradere til et premium-sæsonkort og dermed medlemskab af De Kongeblå Hjerter.