Tæt på førstemålmanden: Kikkenborg på kokkeskole hos Sobczyk

I næste afsnit af vores serie, hvor vi bringer jer helt tæt på Lyngby Boldklubs førsteholdsspillere, har vi taget Mads Kikkenborg med på Capa, hvor kendiskokken Casper Sobczyk tager ham under kærlig behandling.

I første afsnit var Magnus Jensen sammen med vores vært, Amanda Bodenhoff, forbi Roar Studio for at få lavet en vaskeægte Lyngby-tatovering.

Denne gang har Amanda taget Mads Kikkenborg under armen og med på Capa, da rygterne omkring omklædningsrummet siger, at den store målmand ikke er særligt ferm i et køkken.

Indehaver af Capa Casper Sobczyk sørger for at guide Kikkenborg gennem to lækre retter, og så var der også tid til at tage en snak om løst og fast, så i alle kan blive endnu klogere på vores målmand.

Tak til Capa og Casper Sobczyk for at være med!

I anledning af samarbejdet kan sæsonkortholdere i Lyngby Boldklub desuden spare hele 500,- kr. på 7-retters serveringer hos Capa, hvor kokken sammensætter de syv retter. Du får det derfor til den utroligt flotte pris på 550,- kr. Alt du skal gøre er at bruge koden ‘LYNGBY’ eller ‘VIKING’ og fremvise sæsonkortet på dagen.