Rejs med til pokalkamp i Fredericia: Få pladser tilbage på fanbussen

Der er dømt pokaluge for Lyngby Boldklub, der står overfor to historiske kvartfinaler mod FC Fredericia. Torsdag går turen til Monjasa Park, og du skal skynde dig, hvis du skal have plads på fanbussen.

For første gang i 10 år er Lyngby Boldklub i pokalkvartfinalen, hvorfor der i denne uge venter to kampe mod FC Fredericia i kampen for at nå den første semifinale i 17 år.

Det tegner allerede nu til, at det bliver med flot opbakning til Lyngby-drengene, da fanbussen ikke har mange pladser tilbage til den første kvartfinale på torsdag.

Skynd dig derfor at sikre dig din plads her.

Turen koster 200,- kr. og er inkl. både kampbillet samt drikkelse fra Carlsberg i bussen.

Du kan også allerede nu købe din billet til returkampen på Lyngby Stadion på søndag. Dem finder du her.

Programmet:

1. kvartfinale: Torsdag d. 7/12 kl. 20:15 på Monjasa Park