Bjelland: Skal slutte 2023 godt af

Andreas Bjelland glæder sig over et flot 2023, hvor 3F Superligaen søndag eftermiddag skal rundes godt af.

Når Lyngby Boldklub søndag eftermiddag tager imod Silkeborg, markerer det samtidig afslutningen på Superligaen for i år.

Året har været fantastisk for De Kongeblå, og Andreas Bjelland satser på at give fansene en ideel afslutning på Superliga-sæsonen.

– Det har jo været et helt vildt år for os. Vi startede med ’the great escape’, og så tog vi momentum med over i den nye sæson, hvor vi fik den bedste Superliga-start i rigtig, rigtig mange år. Samtidig står vi også med det her pokaleventyr på hånden, så der er ingen tvivl om, at vi alle kan være stolte af 2023, siger Andreas Bjelland inden, at han fortsætter.

– Vi vil gøre alt for, at vi slutter året godt af, og det skal starte allerede i morgen mod Silkeborg. Vi vil virkelig gerne runde året bedst muligt af sammen med fansene, så vi er topmotiverede til den her kamp.

Revanche til gode

Lyngby Boldklub har et godt forhold til Silkeborg IF, men ved seneste møde voldte Kent Nielsens tropper De Kongeblå store problemer, hvorfor Andreas Bjelland og co. måtte rejse hjem med et 5-0-nederlag.

Selvom Andreas Bjelland ikke ligefrem husker tilbage på den kamp med glæde, så er det alligevel ikke revanchen, der fylder mest for ham.

– Det var selvfølgelig en møgkamp for os, og der er ingen tvivl om, at vi i morgen rigtig gerne vil vise, at det var en one-off, men når det er sagt, så kigger vi på os selv og på at slutte godt af. Det er dét, der fylder mest hos os, siger Bjelland, som spår en tæt kamp.

– Det er oftest tæt, når vi møder Silkeborg IF, og vi ved, at vi hjemme på Lyngby Stadion kan skabe nogle helt fantastiske resultater. Så vi tror på sejren, og vi håber, at vores fans vil fortsætte den fantastiske opbakning, som de har givet os i 2023, slutter midterforsvareren.

Der er kampstart i morgen kl. 14:00, og du kan købe dine billetter her.

Andreas Bjelland præsenteres af Ellemand & Lilløen.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske