Jul på Lyngby Stadion: Slut Superliga-året godt af på søndag

Der er dømt ægte julestemning på Lyngby Stadion søndag eftermiddag, hvor vi runder Superliga-året af med en kamp mod Silkeborg.

Når dørene søndag eftermiddag bliver åbnet til Lyngby Stadion, er det sidste gang i 2023, at der spilles 3F Superliga-fodbold på Lundtoftevej.

Søndag er det samtidig 1. søndag i advent, og der er derfor blevet skruet helt op for julehyggen søndag eftermiddag.

Lyngby Stadion og Wolt Market-zonen åbner kl. 12:00, og her vil der være juletræstænding, kravlenisse-klipning og ikke mindst mulighed for at købe varm kakao samt glögg i boderne.

Fanshoppen har naturligvis ligeledes åben, og her kan du købe Lyngby Boldklub-julekalderen samt de øvrige juleprodukter, som du kan se her.

Derudover vil der være alle de normale fantastiske aktiviteter i Wolt Market-zonen.

Julefrokost til udefansene

Vi elsker Silkeborg IF, og derfor har vi inviteret de første 50 Silkeborg-fans til julefrokost på Lyngby Stadion.

Der vil derfor være smørrebrød og snaps til de første 50 på udebaneafsnittet.

Vi glæder os til at runde 3F Superliga-året af sammen med både kongeblå og Silkeborg-fans.

Køb din billet til kampen her.