Gaveregn over Lyngby-fans i december

Fra 1. til 24. december er der dømt ren gaveregn over Lyngby Boldklubs fans, da vores trofaste partnere hver dag i julen donerer flotte præmier.

I Lyngby Boldklub har vi i en efterhånden rigtig lang periode været begunstiget med utrolig flot opbakning, og vi arbejder hver dag for at give noget tilbage til vores fantastiske fans.

Det gælder også i december, hvor vi har allieret os med vores suveræne og loyale partnere, der hver dag fra d. 1. til d. 24. december på vores facebookside vil udlodde en flot præmie.

På alle dage, der ikke er en søndag i advent, vil konkurrencen foregå rent over Facebook, hvor man skriver i kommentarfeltet for at deltage.

På adventsdage vil præmierne være endnu større, og selvom de også bliver slået op på vores facebookside på selve dagen, vil vi hver dag linke til konkurrencen, som man kan deltage i via et eksternt link.

Vi glæder os til at glæde en masse Lyngby-fans med flotte præmier fra i morgen og frem til juleaften!

#SammenForLyngby