Fansene og Spreadex kårede Dani til Man of the Match

Dani blev i går aftes af fansene og Spreadex kåret til kampens bedste spiller mod Brøndby IF.

Sikke en kamp, som vi var vidne til i går aftes, da det blev hele 3-3 mod Brøndby IF.

Det lignede ellers længe en sikker Brøndby-sejr, men med en lille halv time igen satte ‘Dani’ ild i Lyngby Stadion med en reducering, hvorefter kampen eksploderede og endte med hele seks mål.

‘Dani’ kunne derfor notere sit første Superliga-mål for De Kongeblå,  og da han samtidig leverede en forrygende indsats på den centrale midtbane, blev han fuldt fortjent kåret til kampens bedste spiller af fansene og Spreadex, der var gårsdagens kamppartner.

Næste opgave for ‘Dani’ og resten af Lyngby-mandskabet er på søndag, hvor der igen er hjemmekamp på Lyngby Stadion. Denne gang er det Silkeborg IF, der gæster Kongens Lyngby.

Køb billet til den kamp her.