Program og praktik: Sådan ser din søndag ud på Lyngby Stadion

Der er lagt op til kæmpe fest på Lyngby Stadion på søndag, hvor vi får besøg af Brøndby IF. Her finder du programmet for dagen og ikke mindst lidt praktisk info.

Der er dømt vaskeægte traditionsopgør, når vi hjemme på Lyngby Stadion søndag aften tager imod Brøndby IF, og der kommer da også til at være godt gang i den på Lundtoftevej.

Herunder kan du læse mere om programmet for dagen samt danne dig et overblik over de praktiske forhold til kampen.

Ansigtsmaling og livemusik i Wolt Market-zonen

Vanen tro åbner Wolt Market-zonen to timer før kampstart, og her forventer vi masser af mennesker. Vi anbefaler derfor, at man kommer i god tid og nyder den gode stemning.

Som altid vil der være FOG Hoppeborg, Sydbank Fodboldpool, bordfodbold samt øvrige aktiviteter, men også Sehgal Group og Swapfiets kigger forbi.

Derudover vil der være autografskrivning på Wolt Market-scenen, hvor to spillere kigger forbi fra 17:00-17:15. I hele Wolt Market-zonens åbningstid være mulighed for ansigtsmaling, så alle børn kan blive helt klart til kamp, og endelig spiller All Night Duo op til fest fra kl. 16:00.

Hyldest til unge vikinger i pausen

For nyligt vandt både U13 og U14-drengene i Lyngby Boldklub deres respektive rækker, og det skal naturligvis ikke gå ubemærket hen.

Drengene hyldes således i pausen for deres flotte resultater, og de vil gå en æresrunde på Lyngby Stadion.

Vi glæder os til sammen med jer at give fremtidens stjerner en oplevelse, som de sent vil glemme.

Praktisk til Brøndby-fans

Portene til Lyngby Stadion åbner to timer før kampstart – altså kl. 16:00.

Alle Brøndby IF-fans skal benytte sig af Indgang 1, og vi gør opmærksom på, at Østtribunen er forbeholdt stemningsafsnit.

I indgangen vil fans på familietribunen få udleveret et armbånd, der tages på og skal fremvises, når man bevæger sig mellem boder og familieafsnittet.

Skal du med offentlig transport mod Lyngby Stadion anbefaler vi, at du finder din rute her. Du kan også læse meget mere her på Brøndby IF’s egen hjemmeside.

Kommer du i bil er det smartest at tage afkørsel 16, Helsingørmotorvejen, uanset om du kommer fra nord eller syd. Herefter følger du Klampenborgvej mod Lyngby Centrum, indtil du efter 1 km. drejer til højre af Sorgenfrigårdsvej. Følg vejen indtil næste lyskryds, og drej til højre af Lundtoftevej – herfra kan du ikke undgå at ramme Lyngby Stadion.

Parkeringsforholdene omkring Lyngby Stadion er begrænsede. Vi opfordrer til enten at komme i god tid eller benytte de omkringliggende veje.

Vi glæder os til at tage imod jer på Lyngby Stadion.