Ny skarp kollektion i shoppen

Der er en ny og knivskarp kollektion klar i web- og fanshoppen, og du kan allerede nu købe den i både web- og fanshop.

Mangler du lækkert Lyngby Boldklub-tøj eller står du og mangler en julegave til en du holder af, så anbefaler vi, at du kigger forbi vores web- eller fanshop, hvor der er et stort udvalg.

Her er der blandt andet netop landet en helt ny label-kollektion, der ikke bare er flot, den er også i en fantastisk kvalitet. Du kan se Willy Kumado vise kollektionen frem nederst i denne artikel.

Du finder vores webshop her, og du kan besøge vores fanshop på Lyngby Stadion torsdage fra 14-17 samt på kampdage.

Vil du købe dine julegaver i Lyngby Shoppen og være helt sikker på at dine varer når frem til juleaften, skal du købe senest d. 12/12.