Masser af Små Vikinger i Big Bio Nordhavn til søndagshygge

Søndag formiddag afholdte vi biografarrangement hos Big Bio Nordhavn for vores Små Vikinger Plus-medlemmer. Arrangementet var en stor succes, og vi glæder os til at gentage det i fremtiden.

Regnen silen ned, solen stod aldrig rigtigt op og temperaturen var i den lave ende. Kort sagt var det en fantastisk dag til en tur i biografen, og det var lige nøjagtigt, hvad der var på programmet for Lyngby Boldklubs små vikinger.

Medlemmerne af vores Små Vikinger PLUS var inviteret i Big Bio Nordhavn for at se ‘Trolls 3 – Sammen Igen’, og der var da også højt humør i hele salen.

De Små Vikinger fik også besøg af Haakon, der før filmen delte Lyngby-slikposer ud til alle.

Tak for en dejlig formiddag – vi glæder os til lignende arrangementer for vores medlemmer af De Små Vikinger PLUS.

Du kan læse mere om De Små Vikinger PLUS og melde dig ind her her.

Er du Basis-medlem af De Små Vikinger, skal du blot skrive til kundeservice@lyngby-boldklub.dk for at opgradere dit abonnement.