Billetsalget til Brøndby-kampen er skudt i gang

Søndag d. 26. november er der storkamp på Lyngby Stadion, når Brøndby IF gæster Kongens Lyngby. Billetsalget er nu sat i gang.

Lyngby Boldklub og Brøndby IF har gennem tiden spillet utalige drabelige kampe, og søndag d. 26. november kl. 18:00 skrives næste kapitel i de traditionsrige opgør.

Ved seneste møde med Brøndby IF på Lyngby Stadion var der fuldt hos, og vi forventer samme tryk på tribunerne i denne omgang.

Vi opfordrer derfor alle til at købe deres plads til kampen i god tid, så man ikke risikerer at gå glip af kampen.

Køb din billet til Lyngby-afsnittene her.

Info til Brøndby IF-fans

Billetsalget til kampens udebaneafsnit købes via Brøndby IF’s eget billetsalg. Det kan du link til her.

Kampinfo

Dato: Søndag d. 26. november kl. 18:00.

Sted: Lyngby Stadion, Lundtoftevej 53A, 2800 Kongens Lyngby.

NB! Hold dig opdateret om adgangsforholdene til kampen via klubbernes medier. Kom i god tid.

Kamppartner til opgøret mod Brøndby IF er Spreadex, og vi glæder os til at kunne byde jer velkommen på stadion. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive os på kundeservice@lyngby-boldklub.dk.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske