Lyngby Boldklub inviterer De Små Vikinger PLUS i biografen

Søndag d. 19/11 inviteres alle medlemmer af De Små Vikinger PLUS i Big Bio Nordhavn til gratis biografarrangement.

I Lyngby Boldklub er vi utroligt glade for vores Små Vikinger, der kamp efter kamp trofast dukker op på Lyngby Stadion og bakker De Kongeblå op.

Tidligere på sæsonen lancerede vi derfor tiltaget De Små Vikinger PLUS, hvor man for blot 29,- kr. om måneden kan få flere fordele og kongeblå oplevelser.

Søndag d. 19/11 kl. 09:30 inviterer vi nu medlemmer af De Små Vikinger PLUS til gratis biografarrangement i Big Bio Nordhavn, hvor filmen ‘Trolls – Sammen Igen’ vises.

Udover filmen vil der også være mulighed for at hilse på og få taget billede med vores populære maskot, Haakon,.

Der er fortsat pladser til arrangementet, og du kan derfor stadig nå at melde dig ind som PLUS-medlem hos De Små Vikinger og deltage i arrangementet.

Bliv medlem af De Små Vikinger PLUS her.

#SammenForLyngby