Adam Heine er månedens Akademi-talent

Adam Heine spiller til dagligt på Lyngby Boldklubs U14-hold, og her har han gjort det så flot, at han er blevet kåret til oktober måneds Akademi-talent.

Der manglede ikke flotte præstationer på Akademiet i oktober, hvor der udover forrygende træningsindsatser har været en lang række flotte resultater.

Eksempelvis vandt både U13 og U14 deres respektive rækker, og hos sidstnævnte var Adam Heine med til at sikre førstepladsen.

Adam Heine har nogle fantastiske individuelle færdigheder, men er samtidig en spiller, der altid går forrest i holdets tjeneste, og derfor er han blevet kåret til månedens Akademi-talent for oktober.

Cheftræner for U14, Simon Sellerup, fortæller om Adam Heines oktober.

– Adam er en spiller, som altid går forrest ift. at afgøre kampene. Han har sine spidskompetencer i gennembrudsspillet, og har lavet mål og assists på samlebånd i hele sæsonen – i oktober måned har han været medvirkende til at få modstanderens netmasker til at blafre med fem mål og tre assists, siger U14-chefen inden, at han fortsætter.

– Adam har på det seneste udviklet sit presspil til at være på et højt niveau, og er efterhånden blevet en spiller, som altid arbejder i holdets tjeneste.

Stort tillykke med titlen som månedens Akademi-talent til Adam.

Akademiet præsenteres af Sydbank.