Gregor: Det er med pil op i øjeblikket

Pascal Gregor ser lyst på de seneste præstationer fra Lyngby Boldklub, og nu håber han på tre point søndag eftermiddag i Vejle.

Det er ved at være lidt tid siden, at Lyngby Boldklub senest har sejret i 3F Superligaen, men præstationerne har i de seneste runder været opløftende.

Spørger man midterforsvarer Pascal Gregor føler han da også, at der er positive tendenser i det kongeblå spil.

– Vi er meget bevidste om, at der over en lang sæson både er perioder med rigtig gode resultater og perioder, hvor man helt naturligt kæmper lidt mere med tingene. Det handler om det lange seje træk og at blive ved med at arbejde målrettet og hårdt hver eneste dag. Det synes jeg, at vi har gjort, og jeg synes også, at man har kunne se det på vores præstationer, siger Pascal Gregor inden, at han fortsætter.

– Mod FC Midtjylland synes jeg, at vi så stærke ud, og der kunne godt have ligget point til os på en svær udebane. I sidste weekend mod OB var det den allersidste skarphed, der manglede til sidst, men igen synes jeg, at vi lignede os selv og ramte den energi, vi gere vil bringe.

Nøglekamp i Vejle

Søndagens modstander er Vejle, der pt. ligger lige under nedrykningsstregen. Gregor og holdkammeraterne lader sig da ikke narre af stilling, men forventer derimod en hård kamp i Nørreskoven.

– Jeg synes, at Vejle er et bedre mandskab end ni point i 14 kampe fortæller en historie om. De er kommet rigtig godt efter det, og de er også ubesejrede i tre hjemmekampe. Vi skal ud at ramme vores niveau, og gør vi det, tror jeg også på, at vi kan tage alle tre point med hjem, síger Gregor, som glæder sig flot opbakning i Nørreskoven.

– Vores fans er fantastiske, og det lyder jo til, at der igen kommer mange med til Vejle. Det er rigtig vigtigt for os, og vi vil gøre alt vi kan, for at sende dem glade hjem, slutter han.

Pascal Gregor præsenteres af Frederiksdal Sinatur Hotel & Konference.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske