Gustav Mortensen udtaget til U20-landsholdet

Talentfulde Gustav Mortensen er udtaget til det danske U20-landshold, der i næste uge spiller to træningskampe mod Sverige. 

De kongeblå landsholdsudtagelser fortsætter med at dumpe ind, og denne gang er det vores talentfulde back Gustav Mortensen, der har fundet vej til den røde/hvide landsholdsdragt.

Gustav Mortensen er således udtaget til Jan Michaelsens danske U20-landshold, der spiller to træningskampe henholdsvis d. 16. og 19. november.

Begge kampe spilles på Jysk Park i Silkeborg.

Stort tillykke med udtagelsen til Gustav!

#SammenForLyngby

Foto: Fodboldbilleder.dk

FLERE NYHEDER

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES

U15 vinder Mannheim Masters 2026