Lyngby Boldklub fik Holbæk B&I på inspirationsbesøg

I sidste uge havde Lyngby Boldklub besøg af Holbæk B&I’s Akademi, der blandt andet har den tidligere kongeblå spiller Christian Holst ansat.

I Lyngby Boldklub hjælper vi altid gerne med at udvikle, og det var derfor med stor glæde, at vi i sidste uge havde besøg af Holbæk B&I’s Akademi, der var på inspirationstur til Lyngby Boldklub.

Her fik vores gæster et oplæg omkring scouting ved Morten Nagel, imens også assistenttræner fra førsteholdet, Jonathan Hartmann gav et oplæg om modstanderanalyse.

Endelig fik vores gæster en træning med transitionstræner Azad Corlu, U19-assistent Bo Storm, Head of Coaching Piotr Haren og ikke mindst U19-cheftræner Mads Kristensen.

Holbæk B&I blev i samme ombæring inviteret på stadion til weekenden kamp mod OB, hvor direktør Andreas Byder fortalte lidt om dagens opgave.

Besøget var samtidig også et glædeligt gensyn med Christian Holst, som er tidligere spiller i Lyngby Boldklub.