Beckmann, Hartmann og TV forlænger med Lyngby Boldklub

Begge assistenttrænere og målmandstræner Thomas Villadsen har forlænget deres aftaler med Lyngby Boldklub.

Det er med stor glæde, at vi kan fortælle, at Lyngby Boldklub har forlænget aftalerne med både assistenttrænere Jonathan Hartmann og Mikkel Beckmann samt målmandstræner Thomas Villadsen.

Alle tre har de været en stor del af de senere års optur i Lyngby Boldklub, og vi er derfor enormt glade for, at de også i fremtiden er kongeblå.

Direktør Andreas Byder glæder sig over forlængelserne.

– Det er tre mænd, der på hver deres måde har været en del af Lyngby Boldklub i en længere periode, og som har klubbens DNA helt inde under huden. Vi er derfor rigtig glade for, at alle parter stadig vil hinanden, og at vi kan fortsætte både klubbens og deres personlige udvikling sammen, siger Andreas Byder.

Ros til alle tre

Alle tre trænere bidrager hver dag til Lyngby Boldklubs positive udvikling, og direktøren er da heller ikke bleg for at sætte masser af rosende ord på de tre trænere.

– Jonathan har jo været her siden 2015, og han har arbejdet sig op gennem klubben i forskellige roller. Uanset hvilken rolle han har haft, har han altid været utrolig professionel og ikke mindst dygtig, og vi ser et fortsat kæmpestort potentiale i ham. Han er i trænermæssig forstand stadig ung, og vi tror på, at han kan drive sit talent langt, så vi er glade for, at vi fortsat har glæde af ham.

– Mikkel er jo en ægte klubmand. Han startede med at spille fodbold i vores samarbejdsklubber Brede og Virum-Sorgenfri og sidenhen spillede han så over 100 kampe for vores førstehold inden, at han tog ud og gjorde sig en masse erfaringer. Siden han kom hjem som assistenttræner i 2019 har han bidraget flot under forskellige cheftrænere og samtidig udviklet sig i alle facetter af hans rolle. Vi synes det er vigtigt at have en kulturbærer som Mikkel i staben, og man får ikke en meget bedre kulturbærer end ham.

– TV gør et helt fantastisk stykke arbejde med målmændene i klubben. Sammen med resten af målmandsteamet har vi i de seneste snart fem år set, hvordan han har løftet niveauet på træningsbanen, og vi er ikke i tvivl om, at han er en af Danmarks absolut bedste målmandstrænere. Derudover er han ligesom Beckmann og Hartmann et fantastisk menneske, der passer perfekt ind i Lyngby Boldklub. Vi nyder at have dem alle tre i klubben, og vi glæder os til fremtiden, slutter Byder.

Både Jonathan Hartmann, Mikkel Backmann og Thomas Villadsen præsenteres af Beierholm.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske