Velkommen til Wolt Market: Fanzonen bliver til Wolt Market-zonen

Fanzonen hedder fra dags dato Wolt Market-zonen, og er i dag blevet udsmykket i Wolt Markets flotte blå farver.

Når Lyngby Boldklub i morgen byder OB velkommen på Lyngby Stadion, vil mange ting være som de plejer.

Pølserne vil stadig være legendariske, stemningen vil stadig være elektrisk, og så vil der med garanti igen være fantastisk hyggelig stemning i Fanzonen bag det ene mål.

Lige netop i Fanzonen vil der dog være en lille ændring, da Wolt Market er ny partner på den, hvorfor samlingsstedet før kampen nu hedder Wolt Market-zonen.

Udover navnet vil Wolt Market-zonen dog fortsat være den samme med masser af aktiviteter for børn og barnlige sjæle. Vi glæder os til at indvie Wolt Market-zonen med jer i morgen.

De blå samarbejder

Samarbejdet med Wolt Market rækker udover, at vores nye partner får navnet på Fanzonen.

Inden længe vil det også være muligt at bestille både den legendariske Lyngby-pølse og ikke mindst Lyngby Boldklub-merchandise via Wolt Market.

General Manager i Wolt Market Danmark, Mikkel Freiesleben, glæder sig over samarbejdet mellem De Kongeblå og Wolt Market.

– Vi vil gerne tilbyde danskerne en bred palette af dagligvarer hos WoltMarket, deriblandt special- og kvalitetsvarer. Lyngbys stadionpølse må siges at være netop det.
Med Wolt Markets løsninger for levering af dagligvarer til døren, får man ganske enkelt mere tid til at nyde fællesskabet på stadion, i klubhuset, på træningsbanen.
Man skal nemlig ikke bruge tid på at handle ind. Vi vil gerne være den hjælpende hånd uden for stadion, så alle andre kan få mere tid på stadion. Og vi støtter op om klubber som Lyngby Boldklub, der netop er skabt på et stærkt lokalt fællesskab på stadion, siger Mikkel Freiesleben.

Velkommen i Lyngby Boldklub-familien til Wolt Market!