Finnsson: Vi lever af energien på Lyngby Stadion

Kolbeinn Finnsson kræver stor energi i lørdagens kamp mod OB, hvor han også håber på et medlevende publikum på Lyngby Stadion.

De Kongeblå fik en tiltrængt succesoplevelse, da det tirsdag aften blev til pokalavancement og dermed den første pokalkvartfinale for Lyngby Boldklub i 10 år.

Oplevelsen gav naturligvis god stemning i omklædningsrummet, og den stemning skal holdet ifølge Kolbeinn Finnsson leve videre på lørdag eftermiddag mod OB:

– Det var ikke fordi vi som sådan var tilfreds med vores præstation, men i sidste ende er en sejr en sejr, og vi er både glade og stolte over, at vi er i kvartfinalen. Det var dejligt igen at kunne synge sejrssangen efter kampen, og jeg håber, at vi kan leve videre på den energi i morgen, siger Kolbeinn Finnsson.

Energien på Lyngby Stadion er vigtig

Kolbeinn Finnsson har efterhånden været i Lyngby Boldklub et lille års tid, og i den tid er han blevet blæst bagover af den flotte opbakning, der har været til holdet.

Specielt stemningen og den nye Lyngby-energi hjemme på Lyngby Stadion er noget, som han helt konkret har mærket kan kaste point af sig.

– Vi har ikke givet fansene meget at glæde sig over i de seneste tre Superliga-kampe, men det satser vi på at lave om på i morgen. Fansene har været helt fantastiske, og jeg elsker at spille foran dem. Specielt hjemme i Lyngby, fortæller Finnsson inden, at han uddyber.

– Når Lyngby Stadion virkelig rammer dagen, så får man følelsen af, at ingen kan slå os. De dage, hvor fansene står der, når vi kommer ud til opvarmning, og når hele Lyngby Stadion lever med i selv de mindste ting, så løber man rundt med kuldegysninger og 10% ekstra energi for at kunne vinde kampen for dem. Sådan håber jeg, at det bliver i morgen, siger islændingen.

Der er kampstart i morgen kl. 16:30, og du kan fortsat købe billet til kampen her.

Morgendagens kamppartner Yellowbeard.

Kolbeinn Finnsson præsenteres af Onboarding 2 Denmark.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske