Lyngby Boldklub møder FC Fredericia i pokalkvartfinalen

Der er netop trukket lod til kvartfinalerne i Oddset Pokalen, og her kom De Kongeblå op af bowlen med NordicBet Liga-mandskabet FC Fredericia, der derfor nu venter i et dobbeltopgør i kampen om en semifinaleplads.

Efter tirsdagens dramatiske sejr i Helsingør var Lyngby Boldklub her til aften med i bowlen, da der blev trukket lod til kvartfinalerne i dette års pokalturnering.

De mulige modstandere var Silkeborg, AB, FC Fredericia, FC Nordsjælland, AGF, FC København og Brøndby IF, hvorfor de potentielle modstandere varierede til alt fra 2. divisionshold til 3F Superligaens tre øverst placerede mandskaber.

Lyngby Boldklub kom op ad bowlen med FC Fredericia, hvorfor der nu både venter et hjemme- og udeopgør mod NordicBet Liga-holdet. Lyngby Boldklub starter på udebane og slutter hjemme.

Datoerne for kampene skal nu fastlægges, men fast lægger det, at første kamp spilles i intervallet 5.-7. december, imens returopgøret skal spilles mellem d. 9.-10. december.

Info om datoerne samt billetinformation følger snarest her på lyngby-boldklub.dk.

Lodtrækningen til kvartfinalerne

FC København – Silkeborg IF

FC Nordsjælland – AB

AGF – Brøndby IF