40-års jubilæum: 83’ mesterholdet hyldes mod OB

Mandag d. 6. november er der 40-års jubilæum for det første danske mesterskab for Lyngby Boldklub, og 83-heltene hyldes derfor i pausen af lørdagens kamp mod OB.

I Lyngby Boldklub glemmer vi aldrig vores helte, og vi er derfor glade for, at vi på lørdag kan hylde en stor del af holdet fra 1983, der vandt det første kongeblå danske mesterskab.

Enkelte fra holdet er gået bort og nogle er bortrejst, men langt størstedelen af de kongeblå helte fra for 40 år siden vil deltage i hyldesten, hvor vi håber, at alle med kongeblåt blod i årerne vil komme og give legenderne den hyldest de fortjener.

Blandt de deltagende vil Michael Schäfer, John Helt, Michael Spangsborg og ikke mindst cheftræner Jørgen Hvidemose være.

Kom på Lyngby Stadion på lørdag og vær med til at hylde den rige kongeblå historie.

Du køber din billet til kampen her.

Se en masse legendariske billeder fra 83-triumfen herunder.

Foto: Fodboldbilleder.dk