Fantastisk partnertur til London

I starten af ugen stod den på partnertur for det kongeblå netværk. Turen gik til London, Tottenham Hotspur og Brentford.

Mandag morgen gik turen til London for en del af det kongeblå netværk, der kunne se frem til masser af store oplevelser, god mulighed for at netværke og ikke mindst hyggelige timer sammen med andre, der har kongeblåt blod i årerne.

Mandag stod den på tur til Tottenham Hotspurs hjemmebane, hvor kampen mellem hjemmeholdet og Fulham blev overværet.

Dagen efter stod den på rundvisning hos Brentford Football Club, inden at der under frokosten i klubben blev holdt et oplæg fra Brentford om deres kommercielle afdeling.

Udover de ganske unikke oplevelser, var der også tid til at netværke lidt på egen hånd, og det var dejligt at se den fantastiske stemning partnerne imellem.

Tak til alle vores partnere for en fremragende tur.

#SammenForLyngby