Status på vores udlejede kongeblå spillere

Lyngby Boldklub har pt. fem spillere på udlån i andre klubben. Her i artiklen giver vi en status på, hvordan det går vores udlejede spillere.

Imens vi uge efter uge følger vores kongeblå drenge på Lundtoftevej, render der også en god håndfuld Lyngby-drenge rundt i andre klubber som en del af deres lejeaftale.

I denne artikel kan du få det store overblik over, hvordan det er gået henholdsvis Mathias Kristensen, Magnus Kaastrup, Mikkel Juhl, Adam Vendelbo og Baptiste Rolland siden vi sidst tjekkede op på dem for godt halvanden måned siden.

Kongemål af MK

Den store angriber har i denne sæson mestendels døjet med en drilsk skade, og siden seneste status på vores udlejede spillere, har han derfor ikke fået spillet specielt meget for NordicBet-oprykkerne fra Kolding IF.

Det er dog blevet til to indhop, og i det seneste, skal vi da love for, at han fik gjort sig bemærket, da han med et fantastisk frisparksmål bragte Kolding IF foran med 2-1 sent i en kamp mod HB Køge.

Målet var stærkt medvirkende til, at østjyderne fik alle tre point og dermed stadig er i top-fire.

Du kan se det fantastiske mål af MK nederst i artiklen.

Vendelbo har bidt sig fast

Adam Vendelbo har bidt sig mere og mere fast på Nykøbing FC-mandskabet, der selv er ved at konsolidere sig i top-seks i 2. division.

Vendelbo har spillet flere flotte kampe, og tilbage i slutningen af september tegnede han sig også for en vigtig scoring til 2-2 på udebane mod Thisted.

Den unge offensivspiller gør sig primært på kanten for holdet fra Lolland-Falster, og han fortsætter bare med at suge værdifuld erfaring til sig.

Nykøbing FC ligger pt. nummer fem i 2. division, og de møder i dag Brabrand på hjemmebane.

Juhl med på stærkt Fredericia-mandskab

FC Fredericia og Mikkel Juhl har haft masser at smile af siden vores seneste status på de udlejede kongeblå spillere.

Fem kampe har de spillet, og her er det blot blevet til et enkelt nederlag. Det kom i deres seneste kamp, da de hjemme tabte med 1-2 til SønderjyskE, der indtager 2. pladsen i NordicBet Ligaen.

Mikkel Juhl var i starten af sæsonen fast mand i startopstillingen, men er på det seneste blevet roteret en smule ind og ud af de startende 11.

Senest fik Juhl dog atter fuld spilletid, da han startede på banen mod SønderjyskE.

Sammen med resten af holdet fra Monjasa Park indtager Mikkel Juhl pt. tredjepladsen i rækken.

Kaastrup på tavlen

Det er blevet til fire kampe for Magnus Kaastrup og hans hollandske klub, VVV Venlo, siden vi sidst tjekkede ind.

Kaastrup er ikke overraskende blevet en populær skikkelse blandt fansene i VVV Venlo, og i midten af september fik han da også scoret sit første mål, da han scorede mod NAC Breda.

Kaastrup har bidt sig fast i startopstillingen, men spiller i øjeblikket sjældent fuld tid for hollænderne.

Det er blevet til nederlag i de to seneste kampe, hvorfor VVV Venlo pt. 8. pladsen i den tyve holds store næstbedste hollandske række.

Kaastrup og co. møder i dag rækkens tophold, Roda.

Rolland knokler på

Baptiste Rolland er pt. i Vendsyssel FF, hvem han blev udlejet til sidst på transfervinduet.

Vendsyssel FF har spillet fire kampe siden sidste opdatering, og det er blevet til 45 minutter for vores franskmand i den periode.

Senest var Baptiste Rolland ikke i truppen, da Vendsyssel slog FC Helsingør med 1-0 på udebane.

Nordjyderne indtager 6. pladsen i NordicBet Ligaen.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske