Besøg den kongeblå webshop: Har du set den nye fede HÚ-kollektion?

Er du klædt på til resten af efterårssæsonen? Ellers kan du lynhurtigt blive det i vores kongeblå webshop, der rummer alt fra spillertrøjer til en ny Island-inspireret kollektion og flotte net med spillertryk.

Mange har nok allerede stiftet bekendtskab med vores fantastiske fanshop i Fanzonen, hvor du på torsdage og kampdage kan blive klædt på i de flotteste kongeblå farver og derudover købe en masse andet flot Lyngby Boldklub-merchandise.

Fanshoppen er dog ikke det eneste sted du kan købe lækkert kongeblåt merchandise, du kan også bestille det hjemmefra via vores webshop, som du finder her.

Webshoppen indeholder alt fra spillertrøjer, t-shirts, hættetrøjer, halstørklæder og meget, meget mere.

Som noget nyt har vi også lanceret et nyt samarbejde med den islandske kunster og komiker, Hugleikur Dagsson, der har designet en helt ny Hú-kollektion som en hyldest til Lyngby Boldklubs mange dygtige islændinge. Se og køb den her.

Derudover kan du også købe nye net med spillertryk på. Dem finder du her.

#SammenForLyngby