Det store landsholdsoverblik: Her skal de kongeblå spillere i aktion

Der er masser af Lyngby Boldklub-spillere i aktion i landskampspausen, og her kan du danne dig overblikket over, hvornår du kan se dem i kamp.

3F Superligaen ligger stille i den kommende weekend, men det betyder ikke, at der ikke er kongeblå spillere i aktion rundt omkring i Europa.

Seks spillere blev udtaget til diverse landshold, imens Valdemar Lützhøft dog har måtte melde fra i denne omgang, hvorfor der er fem kongeblå spillere i aktion over den kommende periode.

Herunder kan du danne dig overblikket over, hvornår de skal i kamp.

Danmark U21

Vores brølstærke midtbanespiller Tochi Chukwuani er udtaget til det danske U21-landshold, der står overfor en enkelt EM-kvalifikationskamp her i oktober.

Kampen er mod Tjekkiet, og den spilles tirsdag d. 17. oktober kl. 18:00.

Danmarks U21-drenge har fire point efter de to første kampe, imens Tjekkiet tabte deres første kamp mod Island, hvor Andri Gudjohnsen desuden scorede.

Island

Hele tre Lyngby Boldklub-spillere er blevet udtaget til det islandske landshold, der står over to EM-kvalifikationskampe.

Kolbeinn Finnsson, Andri Gudjohnsen og Gylfi Sigurdsson er således alle udtaget til det islandske landshold, som møder Liechtenstein og Luxembourg.

Island møder henholdsvis Luxembourg på fredag, imens de mandag møder Liechtenstein.

Island har seks point efter de første seks kampe, hvorfor det ser kritisk ud ift. at kvalificere sig til EM-slutrunden næste sommer.

Makedonien U17

Også på Makedoniens U17-hold er der kongeblåt blod med, da Abdullah Aslani er blevet udtaget.

Kampene ligger en anelse længere ude i fremtiden, men ikke desto mindre kommer vi til at holde skarpt øje med vores unge talent på turen.

Makedoniens U17-hold spiller således tre EM-kvalifikationskampe i perioden mellem d. 25. og 31. oktober.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske