Magnusson: Vi har revanche til gode

Lyngby Boldklub fik en på hatten ved seneste møde med OB, og det skal ifølge Sævar Magnusson revancheres i morgen.

Tilbage i maj kæmpede Lyngby Boldklub for livet i Superligaen, og der var derfor lagt op til et kæmpe brag hjemme på Lyngby Stadion mod OB.

Festen blev dog hurtigt en fuser, da Alfred Finnbogason fik et rødt kort efter 17 minutter, hvorefter OB tromlede De Kongeblå og vandt med hele 4-0.

Sævar Magnusson sad ude med karantæne i nederlaget, men han husker kun alt for godt stemningen i omklædningsrummet efter kampen. Nu satser han på revanche mandag aften.

– Vi sad med en forfærdelig følelse efter den kamp, hvor vi blev lidt magtesløse med et rødt kort så tidligt. Det er en kamp, som vi rigtig gerne vil ud at revanchere i morgen, så vi den her gang kan sende vores fans glade hjem fra en kamp mod OB, siger Magnusson inden, at han fortsætter.

– Udover lysten til at revanchere kampen, er der intet vi tager med os. Vi er et helt andet sted, end vi var dengang, og jeg føler, at alt omkring truppen og klubben er et fantastisk godt sted. Det bliver en helt anderledes kamp end senest, og vi glæder os bare til at skulle ud og give den gas igen.

Netop den gode stemning i truppen og generelt i Lyngby Boldklub er ifølge den islandske offensivspiller en kæmpe styrke.

– Vi har en kæmpestor tro på egne evner i øjeblikket, og jeg synes, at det er en selvtillid, som man fornemmer i hele klubben i øjeblikket. Alle har tillid til hinanden både på og udenfor banen, og det fællesskab, der er blevet opbygget er noget helt specielt. Det giver en stor tro på, at vi kan tage til Odense og tage alle tre point med hjem, slutter Magnusson.

Sævar Magnusson præsenteres af Pops Pizza.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske