Finnsson: Forventer OB er sultne

Kolbeinn Finnsson glæder sig til mandagens kamp mod et OB-mandskab, der ifølge islændingen må forventes at komme sultne ud til kampen.

Med en aktuel 10. plads og tre Superliga-nederlag på stribe, er mandagens modstander fra Odense inde i en hård periode.

Omvendt positivt har det set ud for Lyngby Boldklub i den senere hen, men på trods af de forskellige starter på sæsonen, forventer Kolbeinn Finnsson absolut en svær kamp mandag aften i Odense.

– Det er aldrig nemt at spille mod hold, der har noget at bevise overfor dem selv og omverden. De har ikke haft den bedste periode på det seneste, så jeg forventer da, at de kommer sultne ud og vil bevise noget overfor deres hjemmepublikum. Det skal vi være fuldstændig klar på, siger Kolbeinn Finnsson, som dog først og fremmest har fokus på De Kongeblås egen præstation og fortsættelse af den gode form.

– Der er fantastisk stemning i klubben i øjeblikket, og vi føler, at vi er et rigtig godt sted både på og udenfor banen. Så vi skal ud at fortsætte vores gode form, for vi tror på, at vi kan slå alle i rækken, hvis vi rammer dagen.

Lyngby Boldklub besøgte senest OB på Nature Energy Park tilbage i slutningen af april, og her spillede Kolbeinn Finnsson en stor rolle.

Med et fantastisk mål til 0-2 var han nemlig med til at sikre, hvad der endte med at blive et enkelt point.

Kolbeinn Finnsson tager gerne rollen som målscorer på sig igen mandag aften.

– Vi har fine minder fra den kamp. Vi ville gerne have vundet dengang, men jeg husker kampen som værende en god en for os, hvor vi i store dele af kampen havde godt styr på dem. Jeg scorede vist også mit første Lyngby-mål i den kamp, og jeg bidrager da gerne med mål igen på mandag, slutter Finnsson med et smil.

Kolbeinn Finnsson præsenteres af OnBoarding2 Denmark