FC Helsingør venter i pokalturneringens 1/8-finale

Lyngby Boldklub er netop blevet udtrukket sammen med FC Helsingør, der dermed venter i Oddset Pokalens 1/8-finale.

Efter tirsdagens dramatiske sejr mod HB Køge, var Lyngby Boldklub her til aften med i bowlen, da der blev trukket lod til Oddset Pokalens 1/8-finaler.

For første runde i dette års turnering kunne Superliga-hold også trække hinanden, hvorfor den stod på alt lige fra en tur i Parken til en tur til Ishøj.

Skæbnen ville dog, at De Kongeblå blev udtrukket med FC Helsingør fra NordicBet Ligaen. FC Helsingør har som det lavest rangerede mandskab hjemmebane i kampen.

FC Helsingør slog Lyngby Boldklub ud af sidste sæsons pokalturnering, hvorfor De Kongeblå har revanche til gode mod NordicBet Liga-mandskabet.

Terminen for 1/8-finalerne er 31. oktober – 2. november.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske