Vigtige udekampe venter: Tag med fanbussen til Odense og Silkeborg

Der er to udekampe i træk på programmet for De Kongeblå, og vi sender i samarbejde med Lyngby Fans og Carlsberg naturligvis fanbusser afsted til begge kampe.

Mandag d. 2. oktober og fredag d. 6. oktober venter der Lyngby Boldklub to utroligt spændende kampe mod henholdsvis OB og Silkeborg IF, og begge kampe spilles på fremmed græs.

Sammen med Lyngby Fans og Carlsberg arrangerer vi fanbus til begge kampe, og vi håber, at vi trods to hverdagskampe i samme uge vil få lige så fantastisk opbakning, som vi allerede har oplevet utallige gange i indeværende sæson.

Takket være samarbejdet med Carlsberg kan vi sikre en god og flad pris på 200,- kr. for turen. Beløbet gælder både kampbillet, kørsel t/r og ikke mindst drikkevare fra Carlsberg i bussen.

Du kan læse meget mere om turene på lyngbyfanshop.dk, hvor du også køber billet til turene.

Vi glæder os til at se jer i både Odense og Silkeborg!

Strikhalstørklæde 'Forza Lyngby 2024'
125.00 kr.
Spillertrøje 2023/24
599.00 kr.799.00 kr.
Vælg muligheder
Blyant
20.00 kr.
Pladsholder
Diverse
0.00 kr.
Apply a promo code:
Subtotal - 2 items
Shipping & taxes calculated at checkout.
258.00 kr.
Checkout Now