Gudjohnsen: Vi burde have taget alle tre point

Andri Gudjohnsen var efter gårsdagens kamp mod Vejle BK skuffet over, at det ikke blev til tre point, og han mente da også, at spillet berettigede, at De Kongeblå kunne have snuppet sejren.

Den islandske angriber stod for den enlige Lyngby-scoring i opgøret, og Gudjohnsen glæder sig da også over sin nuværende form og over at kunne give noget tilbage til hjemmepublikummet, der igen var mødt talstærkt op på Lyngby Stadion.

Hør Andri Gudjohnsens tanker om gårsdagens kamp her.

Andri Gudjohnsen præsenteres af Stålrør A/S.

Foto: Fodboldbilleder.dk

FLERE NYHEDER

Magasin vender tilbage på Lyngbys ikoniske hjemmebanetrøje

Køb dit sæsonkort inden 1/7 og behold den nuværende pris året ud

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale