Kæmpe fredagsfest i vente: Oktoberfest og veteranmatch på Lyngby Stadion

Fredag d. 22. september er der kæmpe fest på Lyngby Stadion, når vi hjemme tager imod Vejle BK. Her er der både dømt oktoberfest og hyldest af veteraner.

Når kampen på søndag mod Hvidovre er fløjtet af, er der allerede kun fem dage til, at De Kongeblå skal i kamp igen.

Fredag d. 22. september kl. 19:00 er der nemlig dømt fredags fiesta på Lyngby Stadion, hvor den årlige veteranmatch med hyldest af danske krigsveteraner løber af stablen.

Samtidig er der også kæmpe oktoberfest på Lyngby Stadion – både før og efter kampen på grønsværen.

Oktoberfesten åbner allerede i fanbaren kl. 16:00, hvor der bliver slået telt op til formålet. I teltet vil være der rigeligt med fadøl, kolde Erdingere, musik, slå-søm-i, beerpong og ikke mindst hygge med dine medfans. Lederhosen, tyrolerhat og Hansi-parykker er naturligvis mere tilladt i dagens anledning.

Der er lækre brezels til de første 50 personer, der ankommer til oktoberfesten. Fra kl. 16:00 – 17:00 vil der desuden være Happy Hour ved oktoberfesten med to drikkevarer for éns pris.

Vi gør opmærksom på, at teltet bliver indhegnet som en del af den normale indgang, hvilket betyder, at man skal scanne sin billet i indgangen for at komme ind i oktoberfest-teltet.

Fanzonen åbner som sædvanligt to timer før kampstart, og her vil alle de sædvanlige sjove aktiviteter stå til rådighed. I anledning af Veteranmatchen vil der ligeledes være cupcakes til de første 100 børn, der kommer i Fanzonen.

kl. 18:00 vil vi igen opfordre alle fans til at indtage tribunen, så vi er klar til at give drengene det sidste skud energi under opvarmningen – præcis som det var tilfældet ved seneste hjemmekamp mod FC Nordsjælland.

I pausen af opgøret hylder vi de danske veteraner i anledning af, at kampen ligeledes er årets Veteranmatch,

Efter kampen vil oktoberfesten fortsætte på 2. sal i klubhuset frem til kl. 23:00. Derefter inviterer Kings Hat ned til dem, hvor festen fortsætter med en gratis fadøl til alle Lyngby-fans.

Der er derfor masser af gode grunde til at komme på Lyngby Stadion fredag d. 22. september.

600.00 kr.
0.00 kr.
Apply a promo code:
Subtotal - 54 items
Shipping & taxes calculated at checkout.
15,559.00 kr.
Checkout Now