Lyngby Boldklub sender ekstra fanbus til Hvidovre

Opbakningen til udebaneturen til weekendens opgør mod Hvidovre har været så stor, at vi nu sender en ekstra fanbus afsted.

Der kommer ikke til at mangle kongeblå opbakning, når vi på søndag drager til den københavnske vestegn for at byde Hvidovre IF op til dans.

Takket være et fantastisk samarbejde med både Lyngby Fans og Carlsberg, kan vi nu sende en ekstra fanbus afsted til kampen.

Prisen er på 200,- kr. og det er en pris, der både inkluderer kampbillet, drikkelse fra Carlsberg på busturen og kørsel t/r fra Lyngby Stadion.

Du kan købe din plads på fanbussen her.

Praktisk info

Dato: 17/9
Afgang: Kl.14.00 (Lyngby Stadion)
Afgang: Kl.14.05 (JKE Køkken v. Lyngby St)
Kampstart: 16:00

Prematch-hygge i Badeparken

Der er kampstart kl 16:00 i Hvidovre, men hvis du vil mødes endnu tidligere med alle dine Lyngby-venner, så afholder Lyngby Fans prematch-hygge i Badeparken ved Lyngby Stadion.

Prematch-arrangementet løber fra 12-14, og Lyngby Fans stiller et par rammer øl/vand til rådighed.

Vi glæder os til at se jer alle i først badeparken og senere i Hvidovre, så vi sammen kan tage tre vigtige point.

#SammenForLyngby

Strikhalstørklæde 'Forza Lyngby 2024'
125.00 kr.
Spillertrøje 2023/24
599.00 kr.799.00 kr.
Vælg muligheder
Blyant
20.00 kr.
Pladsholder
Diverse
0.00 kr.
Apply a promo code:
Subtotal - 3 items
Shipping & taxes calculated at checkout.
1,025.00 kr.
Checkout Now