Lyngby Boldklub møder HB Køge i Oddset Pokalen

Der er netop trukket lod til 3. runde af pokalturneringen, og her kom Lyngby Boldklub op ad bowlen med NordicBet Liga-mandskabet, HB Køge.

Efter Lyngby Boldklubs sejr over Hillerød i 2. runde af dette års Oddset Pokalen, var De Kongeblå med i dagens lodtrækning til næste runde.

Sidste års top-seks fra Superligaen var med i bowlen, men jf. reglerne i Oddset Pokalen, kunne Superliga-hold dog endnu ikke rende ind i hinanden. De geografiske restriktioner for lodtrækningen var dog ophævet, hvorfor dagens lodtrækning kunne med alt lige fra en tur til Thisted til en noget kortere tur til Helsingør.

Skæbnen ville dog, at Lyngby Boldklub kom op ad bowlen med HB Køge, der ligesom modstanderen i sidste runde frister en tilværelse i NordicBet Ligaen. HB Køge har hjemmebanen, da de er det lavest rangerede hold.

Kampen er endnu ikke fastlagt, men der findes snarest en dato i tidsrummet mellem d. 26.-28. september.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske