Gudjohnsen-kasse i islandsk U21-sejr

Andri Gudjohnsen havde en vigtig fod med i spillet, da Islands U21-hold tog en flot 2-1-sejr over Tjekkiet i EM-kvalifikationen. U19-drengene Thorri Stefan Thorbjörnsson spillede 90 minutter i Islands U19 holds sejr over Slovenien.

Landskampspausen er så småt et overstået kapitel for denne omgang, men inden at den kunne lægges helt i graven for nu, havde et par kongeblå-drenge opgaver her til aften.

Andri Gudjohnsen spillede således en vigtig EM-kvalifikationskamp for U21-landsholdet mod Tjekkiet, imens U19-holdets Thorri Stefan Thorbjörnsson spillede træningskamp mod Slovenien. Begge spillere fik en flot afslutning på landskampspausen.

Andri Gudjohnsen sluttede godt af i Lyngby Boldklub før landskampspausen, og han fortsatte de flotte takter for Island.

Han startede således inde i dagens EM-kvalifikationskamp mod Tjekkiet og kort før pausen udnyttede han en kontraangreb til at bringe sit mandskab foran med 1-0.

Stillingen holdt til kort før slutfløjt, hvor Tjekkiet dog kortvarigt fik balance i regnskabet. Dybt inde i tillægstiden formåede Island dog alligevel at tage alle tre point, da Andri Baldursson scorede til 2-1.

Islands U19-mandskab spillede træningskamp mod Slovenien, og her startede Lyngby Boldklubs U19-talent Thorri Stefan Thorbjörnsson også inde.

Thorbjörnsson spillede samtlige 90 minutter, hvorfor han var med til at sikre en 1-0-sejr over slovenerne.

Begge islændinge vender derfor retur til Lyngby Boldklub med gode oplevelser i bagagen.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske