Fuld spilletid til Finnsson i islandsk triumf

Kolbeinn Finnsson fik nok engang fuld spilletid, da Island i går aftes tog en flot 1-0-sejr over Bosnien.

For anden kamp i streg startede Kolbeinn Finnsson inde for det islandske landshold, da de i går tog imod Bosnien.

Finnsson spillede en ny flot kamp i defensiven, og han var med til at holde nullet mod det stærke bosniske landshold, der måtte se sig besejret med 1-0 efter et sent mål af den tidligere Lyngby Boldklub-spiller, Alfred Finnbogason.

Kolbeinn Finnsson ligner derfor en mand, der i høj grad har bidt sig fast på Åge Hareides talentfulde landshold.

Sævar Magnusson startede inde forleden mod Luxembourg, men i går så han desværre til fra kampen.

Mortensen og Storm fik spilletid mod Frankrig

Danmarks U20-landshold spillede i går aftes for anden gang mod Frankrigs U20-hold, og modsat kampen i fredags, hvor det blev til et remis, blev det denne gang til et 1-3-nederlag til franskmændene.

Gustav Mortensen startede ind på venstrebacken, hvorimod Tobias Storm modsat den første kamp mod Frankrig tog plads på bænken.

Mortensen spillede 78 minutter af opgøret, imens Tobias Storm kom på banen med små 10 minutter tilbage af opgøret.

Chukwuani fik en halv time

Danmarks U21-landshold spillede også træningskamp, da de hjemme på Vejle Stadion tog imod Slovakiet.

De danske talenter skulle revanchere resultatet fra forleden, hvor de tabte med 4-1 til Frankrig i Nancy, men trods et stort spilovertag blev det igen til et nederlag.

Tochi Chukwuani startede modsat mod Frankrig på bænken, men han kom ind efter ca. en god times tid. Tochi kunne dog ikke stille meget op overfor slovakkerne, der kunne rejse hjem med en 0-2-sejr.

Trods nederlag til både U20 til U21-landsholdene fik vores unge drenge dog godt med spilletid i landsholdspausen, og de kommer hjem med masser af værdifuld erfaring.

I aften er det vores islandske talenter, der skal i vælten, når både Islands U21 og U19-hold spiller, hvorfor Andri Gudjohnsen og Thorri Stefan Thorbjörnsson begge kan komme i kamp.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske