Truppen til kampen mod Hillerød Fodbold

Lyngby Boldklub skal i aften i pokal-aktion, når De Kongeblå træder ind i 2. runde mod Hillerød Fodbold fra NordicBet Ligaen. Der er både blevet plads til rutine og masser af unge talenter i truppen.

Når Lyngby Boldklub i aften kl. 18:00 træder ind i Oddset Pokalen, bliver det sideløbende med den igangværende landskampspause.

Det betyder også, at der mangler nogle af de sædvanlige profiler til dagens kamp, hvilket dog på den anden side giver plads til nogle af klubbens mange store talenter.

Andreas Bjelland, Willy Kumado, Gylfi Sigurdsson og Lauge Sandgrav sidder alle over, imens Tobias Storm, Gustav Mortensen, Tochi Chukwuani, Sævar Magnusson og Kolbeinn Finnsson alle er med deres respektive landshold.

Det giver mulighed for hele seks debutanter, hvoraf fem af dem for første gang er i truppen. Villads Mølgaard, William Steindarsson, Peter Langhoff, Emil Thor, Mikael Dosso og Jannich Storch kan således alle få deres officielle kongeblå debut.

Truppen mod Hillerød Fodbold

35. Peter Langhoff

36. Emil Thor

37. Mikael Dosso

Kampen fløjtes i gang kl. 18:00 og spilles på Farum Park. Kan du ikke komme til Farum Park, kan du også se kampen live på DR2.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske